مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:152020-11-29بين الملل

رایزنی سفیر ایران با وزیر خارجه جدید سوریه 


سفیر ایران در سوریه با  فیصل مقداد وزیر خارجه جدید این کشور عربی دیدار و رایزنی کرد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه در دیدار با جواد ترک آبادی سفیر ایران در دمشق بار دیگر تاکید کرد که سوریه در کنار ملت و دولت ایران برای مقابله با تلاش ها جهت ضربه زدن به توانمندی علمی و ملی ایران ایستاده است.

براساس اعلام خبرگزاری سانا سوریه ، فیصل مقداد همچنین گفت : این جنایت ترور دانشمند ایرانی بر همه جهان تاثیرگذار است، زیرا تنها عملیات ترور نیست، جامعه جهانی باید آن را محکوم کند و سازمان ملل به مسئولیت خود برای مبارزه با تروریسم و پایبندی به قوانین بین المللی عمل کند چرا که در غیر این صورت منطقه شاهد تنش بیشتری خواهد بود.

‎وزیر امور خارجه سوریه ابراز اطمینان کرد که ایران توان مقابله با چنین جنایات تروریستی را دارد که در پس آن رژیم صهیونیستی و حامیانش در این راهزنی بین المللی قراردارند.

در این دیدار سفیر ایران هم با تقدیر از همبستگی سوریه در این دوران دشوار تاکید کرد : جمهوری اسلامی ایران هرگز در برابر چنین جنایات وحشیانه ای دست بسته نخواهد بود.

ترک آبادی بر اراده ایران برای ادامه گسترش روابط و همکاری استراتژیک با سوریه در زمینه های مختلف برای مقابله با چالشهای مشترک پیش روی دو کشور تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی سفیر ایران با وزیر خارجه جدید سوریه 

رایزنی سفیر ایران با وزیر خارجه جدید سوریه